Srebrzysta

Z niektórymi rzeczami jest tak, że leżą zapomniane na dnie szafy i czekają na swój czas. Taki los był udziałem spódnicy, która jest bohaterką dzisiejszego posta. Wieki temu zakupu dokonałam, pocieszyłam się, ale pojęcia nie miałam co z tym fantem zrobić i co założyć do mojej pięknej srebrnej spódnicy. I tak połyskliwa biedaczyna zagubiła się gdzieś w odmętach mojej szafy. Aż tu nagle, po wielu latach, doznałam olśnienia, ataku weny, dopasowałam elementy modowej układanki, musiałam w te pędy ją odszukać. Przekopanie się przez wszystkie zakamary trochę mi zajęło, nie powiem, ale srebrzysta została odnaleziona, a łaskawa posiadaczka srebrzytej podarowała jej drugie życie. I tym oto sposobem mam nową starą spódnice.







blouse - Adidas Originals; bag - Sabrina Pilewicz; shoes - Melissa; sunglasses - Ray Ban; watch - Michael Kors 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

A największą popularnością cieszą się...